8 תשובות
תירדמי ביחד עם השירים
לכי לישון, לא נורא גם מחר יהיה כיף
שואל השאלה:
אבל אני לא אשמע את השעון בבוקר
אנונימית
תרדמי עם השירים
שואל השאלה:
הלוואי והייתי יכולה להירדם עם השירים, אני עושה את זה רק ביום שישי בלילה
אנונימית
לא
אני גם שומעת שירים וזה הכי טוב
תלוי אם את עייפה ומתי את צריכה לקום
עדיף שתלכי לישון עם השירים ברקע, הכי כיף