6 תשובות
פשוט תגידי לה אפ את לא מעתיקה מהר בעיה שלך
למה שהיא תעתיק ממך? את לא חברה רעה
לא רעה בכלל, הייתי זורקת עליה קלמר.
וגם למה שתעתיק ממך אם את למדת והיא לא זה בעיה שלה..
וגם למה שתעתיק ממך אם את למדת והיא לא זה בעיה שלה..
תלוי מה רמת החברות.
לחבר הכי טוב אני אתן להעתיק תמיד.
לחבר "חמוד" אני אתן כשאני יכול.. ואם המורה חדה , לא אתן.
לחבר הכי טוב אני אתן להעתיק תמיד.
לחבר "חמוד" אני אתן כשאני יכול.. ואם המורה חדה , לא אתן.
ממש לא
ברור שאת צודקת
ברור שאת צודקת
לא
אני בכלל לא אתן להעתיק, אף פעם.
אני בכלל לא אתן להעתיק, אף פעם.
באותו הנושא: