12 תשובות
אין פה כלכך שאלה אבל לא הייתי ממליץ לך לעשות את זה לכי לתזונאית זה גם יעזור לך לעלות במשקל כדי שלא תרגישי רזה וגם לא תגיעי לרמה שאת מאכילה את עצמך שלא לצורך
מבינה אותך, אולי כדאי לפנות לדיאטנית שתעשה לך תפריט מסודר לעליה במשקל..
אל תדחפי לעצמך אוכל סתם!! זה יכול להיות מזיק לגוף שלך וחבל.
אל תדחפי לעצמך אוכל סתם!! זה יכול להיות מזיק לגוף שלך וחבל.
כנראה את אוכלת רק דברים שממלאים אותך במקום משמינים, ממליץ לך ללכת לתזונאית שתסדר לך תוכנית אישית.
שואל השאלה:
אבל ההורים שלי לא יהיו בעד הם אומרים שיש לי מזל שאני רזה והיו מתים שיהם יוכלו לאכול הכל בלי להשמין
אבל ההורים שלי לא יהיו בעד הם אומרים שיש לי מזל שאני רזה והיו מתים שיהם יוכלו לאכול הכל בלי להשמין
אנונימית
שואל השאלה:
והם לא ממש מבינים שאני לא רוצה
והם לא ממש מבינים שאני לא רוצה
אנונימית
תלוי אם את רזה ברמה קיצונית
מה הגובה והמשקל שלך?
מה הגובה והמשקל שלך?
שואל השאלה:
אני שוקלת 43 ואני 160
אני שוקלת 43 ואני 160
אנונימית
תסבירי להם את הצד שלך, תגידי להם שאת רוצה להיפגש אם גורם מקצועי ואת חושבת שזה יעשה לך טוב ותגידי להם שאם חשוב לכם שתרגישי טוב עם עצמך ושיקשיבו לצד שלך..
שואל השאלה:
הם יחשבו שזה סתם בזבוז כסף ושאני יפה ולא צריך יהיה קשה לשכנע
הם יחשבו שזה סתם בזבוז כסף ושאני יפה ולא צריך יהיה קשה לשכנע
אנונימית
זה לא תת משקל עדיין, אז את לא אנורקסית או משהו כזה.
שואל השאלה:
טוב אני אנסה
טוב אני אנסה
אנונימית
את חייבת להעלות את הכמויות של האוכל בהדרגה, אי אפשר פתאום פשוט לאכול יותר ממה שאת רגילה לאכול. ואכן, רצוי לפנות לדיאטנית
באותו הנושא: