7 תשובות
אני תמיד עושה את זה לעצמי זה מעסיק אותי זה לא לפגוע בעצמי
זה כמו לכסוס ציפורניים
וואי גם לי היה את זה. היה לי פצע בפה, הייתי מקלפת עד שיורד דם.
קודם כל הפרעה נפשית זה לא. זה כפייתיות.
הייתי עושה את זה כי זה הרגיע אותי.
לא גם אני עושה את זה זה רגיל כזה אצלי
לא. זו התנהגות כפייתית שנובעת מחרדה לרוב.
לא
אם זה ברמה מוגזמת וההורים שמים לב לזה כנראה זאת בעיה....
אני גם עושה את זה כל הזמןן אבל משעמום וכזה משהו להתעסק בו לא מתוך פגיעה עצמית