4 תשובות
^^הודו לא ממש בברית עם המערב.
לדוגמא הם לא משתתפים הסנקציות על רוסיה.
כנראה שכולנו נקרוס יחד
תלוי איפה אנחנו מעבירים את הקו.
אם זו מלחמה בין ארצות הברית ובעלות הברית שלה לסין+הודו ובעלות הברית שלהן ואנחנו מתעלמים מנשק גרעיני אני רואה רק תוצאה אחת, ניצחון סיני-הודי.
אם זאת תיהיה מלחמה גרעינית לא יהיו מנצחים, יכולים להגיע לפשרה שעלולה להראות כמו תבוסה למי שיזם את זה(מתאים למערב)
אבל באמת אי אפשר לדעת אחרי הכל זה מלחמת עולם..
אנונימית