2 תשובות
הבית ספר ענק יד הרבה מורים הוא לא ככ שונה ש בתי ספר אחרים בת ספר רגיל מה שכן טוב יש הרבה מגמות לבחירה והשכבות גדולות
אם יש לך שאלות מוזמנת לכתוב לי
אם יש לך שאלות מוזמנת לכתוב לי
למדתי שם :) סיימתי ללמוד אי שם ב2017
ומאוד אהבתי
ומאוד אהבתי
אנונימית
באותו הנושא: