8 תשובות
זה בסדר פשוט עדיף לא לקחת כמות גדולה
זה לא טוב, בכלל לא
אהל לא מאמינה שיקרה לך משהו
אהל לא מאמינה שיקרה לך משהו
שואל השאלה:
למה זה לא טוב?
למה זה לא טוב?
לא מומלץ
אבל לא יקרה לך כלום עכשיו
פשוט תפסיקי כרגע
אבל לא יקרה לך כלום עכשיו
פשוט תפסיקי כרגע
בעיקרון מנה של אדם מבוגר היא שני כדורים. זה לא נראה לי בריא אבל את אמורה להיות בסדר. תקפידי לאכול לפני שאת לוקחת אדוויל ולחכות 6-8 שעות בין כדור לכדור
לא יקרה כלום הכל טוב
אבל אל תעשי את זה שוב ואל תקחי עוד סבבה?
אבל אל תעשי את זה שוב ואל תקחי עוד סבבה?
עדיף לקחת פחות
אבל לא יקרה לך כלום
אבל לא יקרה לך כלום
עדיף לך מלכתחילה לא לקחת כזן כמות אבל זה אדוויל זה לא כל כך חזק
באותו הנושא: