4 תשובות
אם סידרת את העדשה טוב והיא עדיין מציקה אז היא הפוכה
אי אפשר לדעת ומה זאת אומרת? אני עם עדשות ואני שמה אותן.. זה לא משנה זה... מכול צד איזה שאלה מוזרה, זה לא משנה איך תשימי תיראי אותו דבר. זה מפריע לך בעין תוציאי תנקי עם המים או שהפג של העדשה עבר
כדי לדעת אם עדשה הפוכה, נסי לשים אותה על קצה האצבע ותראי אם קימור העדשה עגול או לא. יש הבדל בין שני צידי העדשה..
תשימי אותה על הקיפול של האצבע ותסגרי את האצבע אם העדשה נסגרת לתוך עצמה היא בסדר אם היא מתקפלת החוצה היא הפוכה