3 תשובות
ששמים את העדשה על העצבה אז אין לה צורה רגילה שלה היא נראת אחרת ואמורה לך להיות אי נוחות בעין
אוקע אזאז תשימי אותה על האצבע ותסתכלי עליה, אם היא קערה ישרה כזאת אז היא לא הפכוה ואם היא לא ישרה כזאת אז היא הפוכה (אפשר לשים לב) ואם זאת עדשה עם צבע אז בעיקרון אפשר לעשות את זה בדרך הזאת + להסתכל על הצבע (השוואה בין הצבעים) כשהצבע חלש זה הפוך וכשהוא חזק יותר זה לא
לפי התחושה בעין ולפי הקיפול שלה.
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: