11 תשובות
מקסים
גאה בך גם
שאפו תהניי
וואו אומייגודד אני גאה בך זה ממש קשה
אני התחלתי עם אמריקאי בים המלח וואלה זה גרם לי לרעודד מלחץ כל הכבוד לךך
שואל השאלה:
למה בזבוז של ביטחון?
אנונימית
חח מה זה השטויות האלו בזבוז של ביטחון. קודם כל כיף לה אז למה לא? ודבר שני ביטחון רק צוברים יותר ככל שמאתגרים אותו.
לעצם העניין, כל הכבוד לך ותהני :)
אנונימי
אחותי כולנו גאות בך
שואל השאלה:
מה הבעיה ב"שטות" הזאת? רציתי להכיר בחור שנראה טוב בעיני.. בחרתי להגיד לו את זה והנה זכיתי להמשיך את ההכרות בינינו מה הבעיה?
אנונימית
הוא בכלל יהודי?
כל הכבוד אבל זה שהוא נתן לך נשיקה בלחי זה לא נשמע לי
הוא בכלל לא מכיר אותך..
גם לשתות לא נשמע לי רציני
אנונימית
שואל השאלה:
חחח אין לי מושג איך מתנהגים שם באוסטרליה אבל שמעי הוא תייר ומן הסתם הוא לא רוצה משהו רציני
בכל אופן אני נפגשת איתו מחר ;) נראה מה יהיה ואיך יזרום
גאה בעצמי בנות אתן באמת לא מבינות איזה חתיך הוא! הוא דוגמן כאילו רציני ממש
אנונימית