7 תשובות
שואל השאלה:
אבל אם אני לא יודעת זה לא מוריד מהידע שלי או משהו? יחשבו שאני מזלזלת..
אנונימית
לא יחשבו שאת מזלזלת, יש מלא תפקידים זה בסדר לא לדעת
עדיף שתגידי בסיס סגור, פותח יותר אפשריות
את יכולה להגיד לאיזה חיל את היית רוצה לכוון
אני אמרתי מודיעין וקיבלתי הרבה מיונים למודיעין, עזבי את זה שאני הולכת לתקשוב כי לא התקבלתי
פשוט תחשבי איזה חיל בא לך להיות
עוד לא הכי החלטתי על תפקיד מסויים אבל אשמח לעשות משהו בתחום.. ולהגיד ץחום שמעניין אותך ואת טובה בו / במגמה שלו
פשןט תגידי שאת עדיין לא יודעת איזה תפקיד את רוצה ואת עוד בודקת איזה תפקידים יש.
ואם שואלים אותך לך אם עדיך בסיס סגור או פתוח תגידי גם וגם, את שניהם את מעדיפה אז לא משנה לי מה אקבל
המראיינים בכל מקרה לא קובעים לך על התפקיד
הכול בסדר אם תגידי שאין לך כיוון והעדפה
מה שאת אומרת לה זב סתם אז אל תתרגשי אין השפעה על כלום
בסיס סגור או פתוח זה אינדבדואלי