4 תשובות
לא
הוא משעמם ממש
לא מפחיד בכלל,אבל זה מהסרטים האלה שבאלך לראות שוב ושוב.
הוא לא כ"כ מפחיד אבל הוא לגמרי סרט מדהים ראיתי אותו איזה חמישים פעם
אני בדרך פחדנית רצח מסרטי אימה
אבל הוא לא הפחיד אותי בכלל