15 תשובות
כן וואו
ממש יפהה
ממש יפהה
כן
נחמד , לא ממש הסטייל שלי
אנונימית
לא אהבתי
לא אהבתי
אנונימית
לא אהבתי
לא אהבתי
אנונימית
שואל השאלה:
באמת לא אהבתם? מה זה הכי נדיר
באמת לא אהבתם? מה זה הכי נדיר
אנונימית
^ בסדר עניין של טעם, לא אוהבת סקיני
לא מבינה את הקשר בין הג'קט לגינס ולעקבים
קצת פרחי לדעתי
לא מבינה את הקשר בין הג'קט לגינס ולעקבים
קצת פרחי לדעתי
אנונימית
שואל השאלה:
^לא התכוונתי לגקט
תיראי מה רשמתי
^לא התכוונתי לגקט
תיראי מה רשמתי
אנונימית
מה
אני אוהבת רחב וגזרה נמוכה בכלל
^^^ אה לא שמתי לב
בכל מקרה אולי עם חולצה אחרת זה יותר ישתלב אבל עדיין לא הטעם שלי
^ כנל
בכל מקרה אולי עם חולצה אחרת זה יותר ישתלב אבל עדיין לא הטעם שלי
^ כנל
אנונימית
מה
לא אהבתי תגינס
באותו הנושא: