17 תשובות
משקולות ליד קדמית, פלאנקים(זה קל) יד אחורית, כפיפות בטן(גם קל אני יכול עד 100)

סקוואטים


לאנצ'ים אבל זה הכי פחות אהוב עליי.

שכיבות שמיכה
שואל השאלה:
אוקיי
אנונימי
לך לחדר כושר והמאמן יתן לך תוכנית אימונים
עד אז תנסה לעשות משקל גוף שכיבות סמיכה מתח וכו
אין לי מספיק נתונים עלייך בשביל באמת להגיד לך מה לעשות ממליץ לך ללמוד טיפה בגוגל על זה
אבל כעיקרון אתה צריך להתחיל תוכנית פול באדי
תתחיל בשכיבות סמיכה ריצות כפיפות בטן תזכור גם לשמור על תזונה נכונה ואולי תרשם למקום כמו חדר כושר או סתם מקום של אימונים ותבקש תוכנית אימונים מסודרת
תקח תוכנית אימונים מסודרת ותפריט תזונה לא תתחרט על זה! זה מקצר תהליכים פשוט יותר טוב
גם אם זה מביך ממש
רק עם מעקב של מאמן מומחה לגיל שלך טעות קטנה יכולה לעשות לך נזק של שנים שיקום אתה עוד צעיר
שכיבות שמיכה
כפיפות בטן
מתח
מקבילים
ריצות
סקוטים
לאנגים
אני לא מבינה בתרגילים וכאלה, אבל אני ממליצה לך ללכת לחדר כושר ולשאול את המאמן שנמצא שם והוא כבר יגיד לך מה מומלץ וכאלה
תעשה מנוי/כרטיסיה ותבקש מאמן חדפ בדרך כלל זה בחינם
אני הכי ממליצה למצו ספורט שאתה אוהב וכיף לך לעשות.
ויש כל כך הרבה תחומים שמחזקים את כל הגוף וזה באמת באמת כיף.
נגיד אני מטפסת וזה ממש כיף לי ותוך כדי מחזק את כלל הגוף.
אז יש הרבה סוגי ספורט לדוגמא:

טיפוס, נינג'ה, גלישה, שחייה, טניס, אומנויות לחימה, כושר קרבי ועוד ועוד ועוד

אם משהו מהם מעניין אותך אבל יכול לפנות אלי ואני יעזור לך
כדי לפתח מסת שריר נצטרך לשמור על שלושה כללים

תזונה - להיות במאזן קלורי חיובי (לאכול יותר קלוריות ממה שהגוף שלנו מוציא) כדי לתת לגוף אנרגיה לבניית שריר, ולאכול חלבון: כפול 2 ממשקל הגוף שלך בק"ג
לדוגמא אם אתה שוקל 50, תצטרך לאכול 100 גרם חלבון ביום

אימונים - לשמור על מנוחה מספקת לשריר, טכניקה נכונה, פיצול נכון של אימונים, עגעה קרוב לכשל וכו'

ושינה -
שריר גדל בזמן מנוחה
מומלץ 7+ שעות שינה ביום

שלח לי הודעה ואצרף אותך לשרת שלנו העוסק בעזרה בתחום הזה
בהצלחה ופה לכל שאלה
אל תעשה כרגע כלום אתה מה שנקרא בתחילת אימונים אתה חייב לעבוד על המשקל הפיזי שלך אני גם רזה וככה התחלתי

תעשה שכיבות סמיכה 3 סטים של 15
כפיפות בטן 3 סטים של 30
פלנק 2 סטים של 40 שניות
מתח אם אתה מסוגל תתחיל ב2 סטים של 5 ואז פשוט תעלה את מספר העליות מתח
היי חבר, זה כמו שתשאל כמה עולה רכב
אף אחד לא יכול לזרוק לך פה תוכנית שתתאים לך ובהתאם למטרה שלך
יותר מומלץ שתפנה לאיש מקצוע שיבנה לך תכנית כמו בחדר כושר, כשאתה הולך לחדר כושר יש שם מאמנים שבשמחה יעזרו לך
אבל אתה יכול גם לבנות בעצמך, אם אתה יושב עם עצמך וחוקר קצת ברשת על תרגילים ועל מה הם עובדים
אבל אם פחות אופציונלי חדכ בשבילך
אתה יכול להתחיל מהבסיס, להביא כמה משקולות ולעשות תרגילים וגם יש תוכניות בסיסיות ברשת שאפשר למצוא שאנשים בנו
לרצות זה די מגניב לך תעשה את זה
לך על זה! וקח אבקת חלבון!
לא כדאי לך, סתם טרנד מטומטם של ילדים מושפעים
אנונימי