5 תשובות
על הטופס של השאלות? מותר לך לכתוב מה שאת רוצה. שלא יחרטטו.
אם יש לך טיוטות תכתבי מעל על דף הבחינה טיוטה. לגבי הבחינה עצמה מותר לעשות איתה הכל , הם בודקים את המחברת
מותר וטיוטות לא צריך להגיש, אלא אם את כתבת על המחברת בחינה שקיבלת ואז אסור לך לתלוש או משהו אבל אפשר לקשקש.
שואל השאלה:
אההה באמת??
אנונימית
מותר למרקר ממש ממש קצת