12 תשובות
תראי את הסרטון ותנסי לערער
בישראל אסור לעקוף בימין (לרוב, אחרת זה באמת רכב שלא זז בכלל)
יש סיכוי שלא ראית רכב מגיע מימין או שלא היסתכלת ימינה במראה.
הם אוהבים שאת מזיזה את כל הראש
יש גם סיכוי שלא הדלקת נורות תזוזה לימין
יש סיכוי שלא ראית רכב מגיע מימין או שלא היסתכלת ימינה במראה.
הם אוהבים שאת מזיזה את כל הראש
יש גם סיכוי שלא הדלקת נורות תזוזה לימין
שואל השאלה:
לא לא לא הבנת אותי
אני אסביר יותר ברור
אני עכשיו בכביש שיש פניה או ימינה או שמאלה
הטסטר אמר לי שמאלה
וכשאני פונה שמאלה
אז כשאני רוצה להגיע לנתיב הימני שלי(כי זה דו סטרי) אז ממש מולי יש את הנתיב שנוסע לכיוון הנגדי ובקיצור אני צריכה לנסוע לנתיב הימני אבל לא נסעתי אליו כי היה חסום אז נאלצתי לעקוף
וגם אמרתי לבוחן שאני עוקפת והוא אמר אם חסום אז כן תעקפי
לא לא לא הבנת אותי
אני אסביר יותר ברור
אני עכשיו בכביש שיש פניה או ימינה או שמאלה
הטסטר אמר לי שמאלה
וכשאני פונה שמאלה
אז כשאני רוצה להגיע לנתיב הימני שלי(כי זה דו סטרי) אז ממש מולי יש את הנתיב שנוסע לכיוון הנגדי ובקיצור אני צריכה לנסוע לנתיב הימני אבל לא נסעתי אליו כי היה חסום אז נאלצתי לעקוף
וגם אמרתי לבוחן שאני עוקפת והוא אמר אם חסום אז כן תעקפי
אנונימית
שואל השאלה:
אני חושבת שאני לא מסבירה טוב אבל אם לא תבין אני גם אצייר חחח
אני חושבת שאני לא מסבירה טוב אבל אם לא תבין אני גם אצייר חחח
אנונימית
כן זה קשה להבין את זה בטקסט, את דיברת על זה עם המורה נהיגה שלך?
שואל השאלה:
עדיין לא
עדיין לא
אנונימית
המורה נהיגה שלך כנראה מכיר אותך יותר טוב כשזה מגיע לנהיגה שלך.
וזה גם טוב בישבלו שאת לא תכשלי כל הזמן בטסט כי אחרי זה יכולים לעשות לו בירורים ללמה הוא הסכים לך לצאת לטסט (אם את נחשלת כל הזמן).
מומלץ לדבר איתו
וזה גם טוב בישבלו שאת לא תכשלי כל הזמן בטסט כי אחרי זה יכולים לעשות לו בירורים ללמה הוא הסכים לך לצאת לטסט (אם את נחשלת כל הזמן).
מומלץ לדבר איתו
שואל השאלה:
אבל מה שאני מנסה להסביר שהיה אמבולנס שחסר את הנתיב שלי ונאלצתי לעקוף ואז באמצע העקיפה הוא טען שאני נצמדת לימין ונגה בהגה
שווה לי לראות את הסרטון או שזה סיכוי קלוש
אבל מה שאני מנסה להסביר שהיה אמבולנס שחסר את הנתיב שלי ונאלצתי לעקוף ואז באמצע העקיפה הוא טען שאני נצמדת לימין ונגה בהגה
שווה לי לראות את הסרטון או שזה סיכוי קלוש
אנונימית
אני כן ממליץ לבקש את הסירטון ולשלוח את זה גם למורה נהיגה ואז להיתעייץ איתו
שואל השאלה:
למרות שלא ראיתי שבכלל הייתי צמודה לרכב וזה מעצבן
למרות שלא ראיתי שבכלל הייתי צמודה לרכב וזה מעצבן
אנונימית
שואל השאלה:
לא בלם אותי בכלל
פשוט היה כביש דו סטרי עם קו הפרדה רצוף
והיה אמבולנס שחסם את הנתיב שלי אז רציתי לעקוף ואז שנסעתי הוא הזיז את ההגה ואמר זהירות מהימין כמעט שפשפת את הרכב שלו וכתב שחוסר זהירות
לא בלם אותי בכלל
פשוט היה כביש דו סטרי עם קו הפרדה רצוף
והיה אמבולנס שחסם את הנתיב שלי אז רציתי לעקוף ואז שנסעתי הוא הזיז את ההגה ואמר זהירות מהימין כמעט שפשפת את הרכב שלו וכתב שחוסר זהירות
אנונימית
אם את לא יודעת על מה נחשלת פה הבעיה.
זה מאוד נדיר שמי שנוסע איתך בטסט סתם יכשיל אותך.
את קיבלת בלם?
זה מאוד נדיר שמי שנוסע איתך בטסט סתם יכשיל אותך.
את קיבלת בלם?
באותו הנושא: