6 תשובות
שואל השאלה:
עבר מאז זמן, זה כיה לפני כמה חודשים, לא הייתי אובייסלי בסדר עם זה^^
עבר מאז זמן, זה כיה לפני כמה חודשים, לא הייתי אובייסלי בסדר עם זה^^
אנונימית
שואל השאלה:
הכל בסדר?^ רוצה לדבר?
הכל בסדר?^ רוצה לדבר?
אנונימית
אני מרגישה בסרט על טבעי כי איך זה הגיוני שאבא שלי וסבא שלי מתו תוך פחות משבועיים 3>
אמ לא
ואת בסדר עם זה?
ואת בסדר עם זה?
כן קורה לי תמיד רק לפעמים זה קומדיה אמריקאית לפעמים זה מחזמר איטלקי ולפעמים דרמה טורקית זה בקיצור לא קבוע
באותו הנושא: