4 תשובות
פסיכולוגית היא לא חברה סהכ מספרים לה מה את עוברת היא לא אמורה לספר לך מהחיים שלה זה סתם מבזבז זמן מהפגישה- כסף שלך
שואל השאלה:
לא אבל אם היא נשואה אם יש לה ילדים
אנונימית
לא סיפרה לי
אם זה דברים שקשואים לשיחה או מוסיפים אז כן
אבל על רוב הפרטים פשוט דיברנו בשיחת היכירות