16 תשובות
כן מניסיון
אנונימית
מחזקת את "חכמה בלילה" שמאוד מאוד מבריקה גם ביום.
ובמחלקה סגורה יש גם אלימות תכופה, פגיעות מיניות, צרחות ורעש 24/7 - ולחלוטין אין תשומת לב פרטנית לכל מאושפז/ת. יש דברים גרועים יותר ובהרבה שאני גם לא אפרט.

מאשפזים את המצבים הכי קשים במדינה. כשאין ברירה. אף אחד לא רוצה לאשפז אותך שם, זו מחלקת נוער אבל זו מחלקה **סגורה**, גם לא תרצה לאשפז אותך פסיכיאטרית מיון.

^ איזה ניסיון?
רק בפתוחה בכלל יש בית ספר. את ענית "מניסיון" אבל בשביל זה צריך לצאת מקדם הנחה שיש בית ספר בסגורה (ואין).
^ כל מחלקות הנוער הסגורות, למעט מחלקות של הפרעות אכילה של נשים/נערות (לגבי זה אין לי שמץ).
בנהריה יש לא בטוחה אם זאת סגורה
אנונימית
לא.
פתוחה כן
לא. אומרת מניסיון, במחלקה סגורה נוער יש בית ספר אבל ממש מצומצם בגלל שזו מחלקה סגורה ואסור הכל בערך. במחלקה הפתוחה אפשר להשלים בגרויות, אבל אני לא השלמתי
לא
אני הייתי וכן עושים אם זה לתקופה ארוכה
יש לפעמים בית ספר בבית חולים
נגיד בנהריה חובה ללכת לבצפר של המחלקה ואם לא היית הולך ולומד שם זה היה מוריד נקודות
אבל כמובן שזה גם תלוי במקרה ובסיבה שאת שם
אני יצאתי ממחלקה סגורה עכשיו בדיור זה עזר לי
להיות שם ויצאתי משם
לא. לרוב אותם נערים גם נשרו ממערכת החינוך.
שואל השאלה:
לא הבנתי אם זה קשור ללימודים^ או סתם הסבר
כן אני שואלת בנוער
אנונימית
כן. יש בית ספר בתוך המחלקה או בתוך הבית חולים ולומדים. זה ממש לא נכון כל אלה שאומרים אחרת.
לא, לפי מה שהבנתי מחברות שלי מקבלים תעודת 12 שנות לימוד אבל לא בגרות
תלוי בגיל ואם זה מחלקת נוער או לא
באיתנים עושים
אנונימית