8 תשובות
תנסי להירגע, תצפי במשהו שירגיע אותך קצת, וכשתיהיה עייפה לכי לישון ותנסי שלא לחשוב על הבגרות.
יהיה טוב אל תדאגי! נסי לשכב במיטה ולאגור כוחות למחר
מקסימום מועד ב
מקסימום מועד ב
שתי תה תירגעי קחי נשימה הכל בסדר בסך הכל בגרות בדיוק כמו כל מבחן רגיל בהיסטוריה שעשית ואת תותחית ותעברי את זה ותצליחי, אל תילחצי לחץ רק יעכב אותך...
ליבי איתך יהיה בסדר תעודדי את עצמך שיש עוד מלא תלמידים שעושים תבגרות מחר או עוד חודש פלוס מינוס
אני נגיד עושה בקיץ אבל אהי כבר בלץ מעכשיו אז מקווה שתעברי אותו בהצלחה
כנל אז אני פשוט נמצאת פה
בהצלחה יהיה בסדר❤
תשחקי בטלפון עד שבסוף תירדמי או שתעזבי את הטלפון בצד לגמרי
תשחקי בטלפון עד שבסוף תירדמי או שתעזבי את הטלפון בצד לגמרי
כולנו איתך
באותו הנושא: