2 תשובות
היי למה ברוע?
בזכותם יש לנו חנייה באוסישקין:)
תקשיב
אני מכיר אוהד הפועל
הוא אוהד אותם כי הוא גר בבאר שבע
ואני בכלל אוהד מכבי