2 תשובות
היי למה ברוע?
בזכותם יש לנו חנייה באוסישקין:)
בזכותם יש לנו חנייה באוסישקין:)
תקשיב
אני מכיר אוהד הפועל
הוא אוהד אותם כי הוא גר בבאר שבע
ואני בכלל אוהד מכבי
אני מכיר אוהד הפועל
הוא אוהד אותם כי הוא גר בבאר שבע
ואני בכלל אוהד מכבי
באותו הנושא: