4 תשובות
קודם כל לפעמים מלחיץ אותי שאנשים עונים אחרי שנייה אז אני מעדיפה לחכות קצת לפני שאני עושה ואז שוכחת
לפעמים אין לי זמן להיות בטלפון וכשיש לע זמן אין כוח לענות
לפעמים סתם אין כוח לענות ל30 אנשים ברצף
לפעמים אין לי זמן להיות בטלפון וכשיש לע זמן אין כוח לענות
לפעמים סתם אין כוח לענות ל30 אנשים ברצף
גם לי זה קורה זה מעצבן רצח
שואל השאלה:
אז למה להתחיל^^
אז למה להתחיל^^
מה למה להתחיל
ככה אני שומרת על קשר עם אנשיפ
ככה אני שומרת על קשר עם אנשיפ
באותו הנושא: