12 תשובות
מחכים
מאוננים
מתעלמים מההרגשה והמחשבה הזאת.
את תתחרטי על זה שתגדלי, זה סתם הורמונים וגיל ההתבגרות.
את תתחרטי על זה שתגדלי, זה סתם הורמונים וגיל ההתבגרות.
אוי ואבוי
מחכים או מאוננים בשלב הזה
שואל השאלה:
לכי את לישון
לכי את לישון
אנונימית
כמאמר השיר
את ערה?
לך לישון
את ערה?
לך לישון
זה גיל ההתבגרות חיים שלי!
זה קורה לכולם
(גם לי לפעמים...חחח...)
אבל ממשיכים הלאה עד שיעבור!!!
זה קורה לכולם
(גם לי לפעמים...חחח...)
אבל ממשיכים הלאה עד שיעבור!!!
אם* ולכי לישון
אנונימי
לא יודעת אם התכוונת אליי אבל אני 16
גם אני חרמנית רצח אבל אני לא מוכנה עדיין אני בת 15 ומזדהה ככ
אנונימית
אממ בת כמה את?
אנונימית
באותו הנושא: