8 תשובות
יש לי בית ספר.. ואני בתיכון. ואני לא סתם לומד עכשיו- אני לומד עד 5 !!
לא כי אני כיתה ט אבל לא הלכתי בכל זאת
שואל השאלה:
אא אני בתיכון כיתה י ויש לנו שביתה אושר אין סופי
אנונימית
לא, אני בחטיבה
לא,אני לא בתיכון