8 תשובות
יתרונות: כיף
חסרונות: גיהינום
חסרונות: גיהינום
אנונימי
קראתי באינטרנט שלאונן זה דווקא בריא אבל לא בקטע אובססיבי. פעם ביום זה סבבה
יתרון-אתה מרגיש טוב
חיסרון-אתה מבזבז הרבה גרביים
חיסרון-אתה מבזבז הרבה גרביים
אנונימי
חחח אתם באמת עושים את זה עם גרביים
זה בריא אם אתה לא צופה בפורנו או משהו תוך כדי
פעם ביום יומיים זה סבבה ושה בסדר
רק אל תצפה בפורנו כי שה יטמטם לך את המוח
הכי טוב זה מהדימיון אבל אם אתה חייב קח תמונה
רק אל תצפה בפורנו כי שה יטמטם לך את המוח
הכי טוב זה מהדימיון אבל אם אתה חייב קח תמונה
שואל השאלה:
קשה לא לתת
קשה לא לתת
אנונימי
באותו הנושא: