12 תשובות
כן
o.o לא ממש...
שואל השאלה:
אני בת
אנונימי
כן..
יש כאלו שמתחתנות עם הבן דוד שלהן
הקשר הזה מותר נראה לי..
אנונימי
נורמאלי, אבל אסור לך לעשות עם זה כלום-גילוןי אריות
ולכן תתחילי מהר לשכוח ממנו לפני שזה יהיה חזק יותר ויהיה יותר קשה
ברור שזה נורמלי זה יכול תמיד לקרות אם אתם מדברים הרבה ונפגשים.. אבל את צריכה להתגבר עליו
אם אפשר לדעת בת כמה את?
אנונימי
זה ממש נומאלי, את יכולה לעשות איתו המון דיבריים... אם את מרגישה בסדר אם זה אז הכל טוב! את לא צריכה להתבייש, אנחנו פה בשבילך! האגודה לילדים מוכים.
מה הקשר בכלל לאגודה לילדים מוכים חח?!
זה שהתאהבת בו זה נורמלי.. אבל נראה לי שהקשר הזה אסור.
כן זה קשר שמותר בהחלט לפי התורה...
נורמלי לא ממש אתם משפחה וזה וגם זה אם תתחתנו גילוי אריות וגם היה לכם קשה כי תיהו משפחה לא ממליצה הרבה כי אם תתגרשו אתם משפחה וכאילו אתם נפגשים הרבה אז אם תריבו תתגרשו היה מאוד קשה מקווה שעזרתי
בטח שזה נורמאלי, בן דוד שלי מאוהב בי
אבל כדאי לך לנסות טיפה לרדת ממנו לפני שזה יחמיר כי לא כדאי להגיע למצב חמור שיהיה לך אחר כך קשה לצאת ממנו.