9 תשובות
זה מוגזם, תעשי רק את הצימר
מוגזם
מוגזם ממש
לפחות לשלם חצי.
אני בטוחה שאפילו רק צימר יספיק כי זה בילוי שלכם עם חוויות והוא יעריך
אבל אם באלך לפנק אותו ככה ומוכנה להשקיע בכסף כזה אז לכי על זה
אבל אם באלך לפנק אותו ככה ומוכנה להשקיע בכסף כזה אז לכי על זה
תעשי את הצימר והבגדים
תוותרי על הנעליים
תוותרי על הנעליים
שואל השאלה:
מה זה באמת מוגזם? חח
זה כי הכל יקר אצל הגברים!! אין דברים זולים מה שתכננתי להזמין לו זה כולה מנייק הגל גקט,נעל,מכנס טרנינג וקפוצון זהו זה כלום אבל המחיר יוצא באיזור 900 והצימר 850 אם אוריד את הנעל זה ירגיש לי ממש כלום
מה זה באמת מוגזם? חח
זה כי הכל יקר אצל הגברים!! אין דברים זולים מה שתכננתי להזמין לו זה כולה מנייק הגל גקט,נעל,מכנס טרנינג וקפוצון זהו זה כלום אבל המחיר יוצא באיזור 900 והצימר 850 אם אוריד את הנעל זה ירגיש לי ממש כלום
אנונימית
אז רק את הנעליים
מוגזם לדעתי
או רק צימר או רק המתנות
או רק צימר או רק המתנות
אנונימית
באותו הנושא: