3 תשובות
אם נכשלים בפנימי עושים אותו עוד פעם זה לא נורא
נכשלתי בטסט פנימי ראשון ועברתי חיצוני ראשון אז זה לא אומר כלום
נכשלתי בטסט פנימי ראשון ועברתי חיצוני ראשון אז זה לא אומר כלום
גם אם נכשלים בפנימי לרוב יגישו לחיצוני אין לזה משמעות זה סתם פורמלי
לא נורא פשוט מביך
באותו הנושא: