11 תשובות
לא אבל אני הייתי מקנאה
בעיקרון לא אבל אני הייתי טיפה מקנאה
וואלה כן
לא,על זה שהיא החברה הכי טובה שלה ולפי דעתה זה לא נעים לה שהיא טסה עם חברה אחרת. (אני לא ממש מכירה את היחס ביניהן ולפי זה אני ממש לא יכולה להגיד על וודאות)
אבל כנות זה דבר חשוב
^ על מה לדבר איתה? על זה שיש לה חיי חברה חוץ ממנה?
כן לפי דעתי, ואת אמורה גם לדבר איתה על זה
אני הייתי מקנאה, אבל לא כי היא לא חייבת ללכת איתך לכל מקום