6 תשובות
כן תלכי למה שאת רוצה
תעשי עוד חשיבה לראות אם יש מגמות אחרות שמעניינות אותך יותר, ואם לא, אז לכי על מה שבחרת
שואל השאלה:
תודה שקראתם ועניתם, אני אחשוב על זה עוד קצת ואדבר על זה גם עם ההורים שלי
אנונימית
את ממש לא מעתיקה ממנה זה סבבה לגמרי שיהיו לכן מכנים משותפים ושתאהבו אותם דברים, אולי זו גם אחת מהסיבות שאתן כאלה קרובות. להפך זה דווקא יכול לבוא לטובתך, כל החומר שאת לומדת היא גם למדה אז היא ממש יכולה לעזור לך. אם זה מה שאת אוהבת לכי על זה
שואל השאלה:
^וואו תודה רבה, באמת. תודה שהראית לי עוד צד של זה כי חשבתי שאני מעתיקה ממנה ולא קלטתי שאולי בגלל זה אנחנו החברות הכי טובות.
אנונימית
ברור שכן
זה שהיא הלכה למשהו שאת רוצה לא אומר שאם את בוחרת בכיוון הזה אז את מעתיקה ממנה