5 תשובות
לזכור שגם זה יעבור ולנסות להתמקד בלהתקדם הלאה
שואל השאלה:
תודה לכל מי שענה , המחשבות האלה לא עושות לי טוב ב3 בלילה (:
תודה לכל מי שענה , המחשבות האלה לא עושות לי טוב ב3 בלילה (:
לנסות להסתכל על הטוב, לא לשקוע בשלילות ולנסות להבין איך אפשר להסתכל על המצב אחרת. בהצלחה
תחשוב על מה שאתה כן יודע בוודאות
להתמודד עם זה
זה יעבור
וגם אם לא
לא נורא
זה יעבור
וגם אם לא
לא נורא
באותו הנושא: