6 תשובות
חצי שנה
^התגובה הזו מביאה לי תקווה
ארבעה עם חגים
אפילו 3 וחצי
ארבעה חודשים. הלימודים מסתיימים ביוני אנחנו בפברואר. תחזיקי מעמד.
עוד ארבעה חודשים. (:
שואל השאלה:
^^בלי החגים?!
אנונימית