7 תשובות
תקשיבי אני חשבתי ככה כלכך הרבה זמן וזה באמת הדבר היחיד שעצר אותי. אבל ביום שישי קיבלתי מחשבה אימפולסיבית ופשוט נרשמתי והלכתי עם חברות להתאמן ובאמת שזה כלכך כיף, זה משחרר, נותן לך תחושה טובה וכן זה קצת מביך בהתחלה אבל מהר מאוד את מתרגלת ומבינה שכל אחד עסוק בעצמו ואין לך מה להתבייש
תשימי אוזניים ושירים שאת אוהבות ותתרכזי פשוט במה שאתה צריכה לעשות
עצה שלי
תלבשי טייץ זה תמיד עוזר
עצה שלי
תלבשי טייץ זה תמיד עוזר
לכי עם מסיכה של אמף דום
בתור מתאמנת
אין לך מה לפחד כל אחד עסוק בשלו
אין לך מה לפחד כל אחד עסוק בשלו
הכל בסדר כל אחד מתרכז בעצמו
כל אחד מרוכז בעצמו שם ולא באמת אכפת להם
קישורים מצורפים:
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם אני מתחילה היום בהצלחה לי!
תודה רבה לכולם אני מתחילה היום בהצלחה לי!
באותו הנושא: