9 תשובות
הכי לא
זה בשביל עצמך!!
זה בשביל עצמך!!
זה אף פעם לא מביך להתחפש בפורים
חחח בפורים הכל מביך!!
הכל סבבה
הכל סבבה
לא
תתחפשי כי את רוצה מה אכפת לך מהן
תתחפשי כי את רוצה מה אכפת לך מהן
לא
כלום לא מביך בפורים
כלום לא מביך בפורים
לא מביך בכלל זה חג ובחג הזה נהוג להתחפש וזה דווקא יותר מגניב בעייני שאת זורמת עם זה מאשר שתגידי שתחפושות זה לקטנים
מה שאת אוהבת ומעדיפה את לא עושה את זה בשביל אף אחד חוץ מלעצמך
לא מביך
באותו הנושא: