6 תשובות
שואל השאלה:
כשהייתם*
כשהייתם*
אנונימית
את יכולה להישאר ואת יכולה לנסות לעלות זה לא כזה משנה, תחכי כמה זמן זה לא מגיע ממש מהר
אם את במשקל יעד אני חושבת שלא צריך לעלות עוד וצריך להיות מאוזנת עד שהגוף חוזר לעצמו ומקבלים את המחזור בחזרה.
שואל השאלה:
השאלה היא בעצם כשהייתם באשפוז בית והיה צריך לעלות עד מספר מסוים במשקל כדי לקבל את המחזור. והגעתם למשקל הזה ועוד לא קיבלתן ממשיכים לעלות עוד במשקל? עוד שנשארים על המשקל הזה?
השאלה היא בעצם כשהייתם באשפוז בית והיה צריך לעלות עד מספר מסוים במשקל כדי לקבל את המחזור. והגעתם למשקל הזה ועוד לא קיבלתן ממשיכים לעלות עוד במשקל? עוד שנשארים על המשקל הזה?
אנונימית
היי אני לא הייתי באישפוז אבל כן הייתה תקופה שלא היה לי מחזור
מה את צריכה?
מה את צריכה?
לא כתבת שאלה
באותו הנושא: