5 תשובות
בצלחת מומלץ לשים חצי ירקות, רבע חלבונים ורבע פחמימות
שואל השאלה:
אפשר את זה בעברית? כמה אני אמור לשים חחח
אנונימי
שחצי מהצלחת תהיה ירקות, רבע מהצלחת קציצות ורבע אורז
עדיף שיהיה יותר קציצות מאורז לדעתי
ככה 2 כפות אורז ו3 קציצות כזה
שואל השאלה:
סגור תודה
אנונימי
באורז יש הרבה קלוריות
ממש לא מומלץ לאכול כמות אם אתה במאזן קלורי שלילי