5 תשובות
בצלחת מומלץ לשים חצי ירקות, רבע חלבונים ורבע פחמימות
שואל השאלה:
אפשר את זה בעברית? כמה אני אמור לשים חחח
אפשר את זה בעברית? כמה אני אמור לשים חחח
אנונימי
שחצי מהצלחת תהיה ירקות, רבע מהצלחת קציצות ורבע אורז
עדיף שיהיה יותר קציצות מאורז לדעתי
ככה 2 כפות אורז ו3 קציצות כזה
עדיף שיהיה יותר קציצות מאורז לדעתי
ככה 2 כפות אורז ו3 קציצות כזה
שואל השאלה:
סגור תודה
סגור תודה
אנונימי
באורז יש הרבה קלוריות
ממש לא מומלץ לאכול כמות אם אתה במאזן קלורי שלילי
ממש לא מומלץ לאכול כמות אם אתה במאזן קלורי שלילי
באותו הנושא: