7 תשובות
בטח
פריכיות, קוטג, ביצים, חזה עוף, תפוחא, אורז
כל דבר שאת אוהבת וחושבת שיכול לעזור לך, בעיקרון את יכולה לאכול מה שבאלך כל עוד את נשארת בתחום הקלוריות שלך
כל דבר שאת אוהבת וחושבת שיכול לעזור לך, בעיקרון את יכולה לאכול מה שבאלך כל עוד את נשארת בתחום הקלוריות שלך
אנונימי
אוקיי אז קודם כל בהצלחה !
יש חטיף שוקולד שקוראים לו סלים דליס (זה בא באריזה שעולה בערך 17-20 שקל) וזה 100 קלוריות חטיף ואפילו כל יום את יכולה לאכול את זה;)
את יכולה לקנות פריכיות אורז ולאכול אותן בבוקר לפני הלימודים אם את בלימודים , עם קוטג מעל או גבינה.וכמובן סלטים וכל זה:)
אני אוהבת גם את החטיפים של פיטנס שהם דיי בריאים ואם בבית ספר אני רוצה לאכול משהו קליל אז אפשר את החטיף הזה עם גבינהה( גם בתור ארוחת בוקר)
יש חטיף שוקולד שקוראים לו סלים דליס (זה בא באריזה שעולה בערך 17-20 שקל) וזה 100 קלוריות חטיף ואפילו כל יום את יכולה לאכול את זה;)
את יכולה לקנות פריכיות אורז ולאכול אותן בבוקר לפני הלימודים אם את בלימודים , עם קוטג מעל או גבינה.וכמובן סלטים וכל זה:)
אני אוהבת גם את החטיפים של פיטנס שהם דיי בריאים ואם בבית ספר אני רוצה לאכול משהו קליל אז אפשר את החטיף הזה עם גבינהה( גם בתור ארוחת בוקר)
שואל השאלה:
אני בעיקרון לא אוכלת הרבה.
הבעיה העיקרית שלי זה בין הארוחות.
אני אוהבת מתוק ושטויות ולנשנש כל מה שבא ליד.
אז אני אשמח גם שתציעו נשנושים שכיף לאכול ושגם טעימים אבל שיהיו מתאימים לדיאטה
אני בעיקרון לא אוכלת הרבה.
הבעיה העיקרית שלי זה בין הארוחות.
אני אוהבת מתוק ושטויות ולנשנש כל מה שבא ליד.
אז אני אשמח גם שתציעו נשנושים שכיף לאכול ושגם טעימים אבל שיהיו מתאימים לדיאטה
אנונימית
צימוקים, תמרים וכאלה ממש עוזרים לי לא יודע
אנונימי
תמר אחד עם חמאת בוטנים
אני אישית אוכלת פירות בין לבין וככה אני לא רעבה
את יכולה למצוא פרי שאת אוהבת ולחתוך לך אפילו עם קצת סילאן (זה בריא)
גם- יש את החטיפים האלה של פיטנס עם השוקולד אם את יודעת למה אני מתכוונת זה הפירכיות (אצרף תמונה אם צריך) וגם בזה אין הרבה קלוריות
את יכולה גם קורנפלקס דל קלוריות וכל זה
אני אישית אוכלת פירות בין לבין וככה אני לא רעבה
את יכולה למצוא פרי שאת אוהבת ולחתוך לך אפילו עם קצת סילאן (זה בריא)
גם- יש את החטיפים האלה של פיטנס עם השוקולד אם את יודעת למה אני מתכוונת זה הפירכיות (אצרף תמונה אם צריך) וגם בזה אין הרבה קלוריות
את יכולה גם קורנפלקס דל קלוריות וכל זה
שואל השאלה:
אוקיי תודה
אוקיי תודה
אנונימית
באותו הנושא: