5 תשובות
מצטרפת לשאלה, אין לי חיים.
תצאי מאזור הנוחות שלך
תגלי את "תל אביב"
אולי תלכי עם איזו חברה למועדון או בר תכירו שם
תטוסי תגלי עולם זה ביו"ר הגיל אחותי לא יודעת מה עם עצמה היא לא מוצאת את עצמה בשום עבודה שהיא אוהבת היא עכשיו עוברת לחול לאיזה 3 חודשים והיא עושה את זנ לבד!
תעדי תשאפי אח לא תנסי את תדעי מה יש לך להפסיד ?
שואל השאלה:
אוקי.
הבעיה שלצאת וזה צריך מישהו בשביל זה, אין לי כל כך עם מי
אנונימית
שואל השאלה:
תודה נסיך.
אנונימית