4 תשובות
לא נורמלי
ההפגנות יוצאות מכלל שליטה
ממש לא נורמלי
נורמלי זה לא
שואל השאלה:
לא נראה לי שזה יותר כואב מהתוכית קוקטלית שדפקה לי נשיכה של החיים במרכז כף היד.
למזלי זה לא היה במקום של עצבים ונאלצתי לשחרר את הנעילה בעזרת כף.
אנונימי