73 תשובות
לא מאמינה בו
אנונימית
לא מאמינה בו
לא מאמינה אבל לא חושבת שהוא אוהב
את חלקנו כן
כן. זה ברור לי
אנונימי
כן, והוא אוהב את כולם. הוא ברא אותם...
אכן
כן
אני חושב שאלוהים הוא הנבל הכי גדול בהיסטוריה
לא
תלוי את מי, אותי לא
@במבה4
דבר בכבוד!
אסור לך להביע דעה מזלזלת!
דבר בכבוד!
אסור לך להביע דעה מזלזלת!
אנונימי
למה כולכם חושבים שאלוקים שונא אתכם???
מאמין שכן
כן, היא אוהבת אותנו
רגשות הם לא הגבלה, הם יכולת.
אני לא חושבת שהוא קיים.
אבל נגיד שכן, לא.
אבל נגיד שכן, לא.
אין דבר כזה, רק השטן שולט פה
^כן, באמת. אני רציני.
מאמינה שהוא אוהב את כל הילדים שלו :)
lea
אם יש שאן, מוכרח שיש אלוקים...
אם יש שאן, מוכרח שיש אלוקים...
אנונימי
התכוונתי שטן
אנונימי
כן. את כולנו.
אכן כן❤
לא כי הוא לא קיים
לא מאמינה באלוהים
אני מאמין בלב שלם ובטוח שה' אוהב כל אחד ואחד מאיתנו גם אם המצב קשה הכל לטובה ובאמת שאם תסתכלו במבט כזה על העולם הוא פתאום יהפוך ורוד יותר
לא חושבת אלא יודעת, ה' אוהבת אותנו ואת כל אחד מאיתנו בפרט. גם כשדברים שנראים פחות טובים קורים צריך לזכור שזה בטוח לטובה, כי ה' אוהב אותי, ולדעת שאחרי זה יבוא דבר טוב.
לא מאמין
כן
כן
כן אהבה גדולה מאוד
למה למי שאומר שלא מאמין אתם עושים מינוסים?
שאלו מה הדעה שלנו לגבי משהו מסוים, תקבלו גם דעות שלא מסכימות עם האמונות שלכם
שאלו מה הדעה שלנו לגבי משהו מסוים, תקבלו גם דעות שלא מסכימות עם האמונות שלכם
אני לא עושה מינוסים
אנונימי
לדעתי לא, גם אם הוא קיים.
אבל אולי זה תלוי באדם, בכל זאת זה עדיין רק דעה.
אבל אולי זה תלוי באדם, בכל זאת זה עדיין רק דעה.
מאוד
לאלוהים אין רגשות הוא לא בן אדם הוא ישות
כן
כי זה הרעיון מאחורי הדמות 'אלוהים'
אישית
אני לא מאמינה בדרכיו של האלוהים
לא אומרת שלא קיים אבל
כי זה הרעיון מאחורי הדמות 'אלוהים'
אישית
אני לא מאמינה בדרכיו של האלוהים
לא אומרת שלא קיים אבל
nope כמה בעיות עשינו ביציאת מצריים הוא רוצה להרוג את כולנו
לא הוא לא
אחרת הוא היה הורג אותנו במדבר...
אחרת הוא היה הורג אותנו במדבר...
מה הקטע של המינוסים? תלמדו לכבד דעות שונות משלכם, זה כזה לא בוגר.
כן.
אנחנו לא יודעים כלום על אלוהים, לא נוכל להגדיר אותו כחסר רגשות, הוא מוגבל לחוקי הפיזיקה, לגוף, זמן..אבל עדיין מסוגל להכול, ואם אלוהים דאג לנו לעולם יפה, כנראה הוא רצה שנהנה מזה ונשמח שאנחנו חיים (אז זה מתאר אמפתיה ורגש, לא?)
אנחנו לא יודעים כלום על אלוהים, לא נוכל להגדיר אותו כחסר רגשות, הוא מוגבל לחוקי הפיזיקה, לגוף, זמן..אבל עדיין מסוגל להכול, ואם אלוהים דאג לנו לעולם יפה, כנראה הוא רצה שנהנה מזה ונשמח שאנחנו חיים (אז זה מתאר אמפתיה ורגש, לא?)
איך הוא יכול להיות מוגבל לחוקים שהוא עצמו קבע..?
לא הגיוני
לא הגיוני
אנונימי
כי הוא מעליהם, הוא מעל כל חוק וחוק (לכן הוא לא מוגבל לאף זמן ואין לו צורה [גוף], אבל לדעתי הוא יכול לעשות לו גוף בדרך כלשהי)
לא לול
הוא יכול, ועל פי היהדות הוא גם עשה. אבל הגוף הזה לא כולל את כולו, אלא רק מחבר בינו לבין העולם הזה.
אין לו רגשות של בני אדם כנראה, אז אני לא יודעת אם אפשר לענות על זה בכלל..
אבל הוא ברא את העולם כדי להטיב לנו לא כדי להרע לנו.
אבל הוא ברא את העולם כדי להטיב לנו לא כדי להרע לנו.
יש לו רגשות, כי הוא יצר את העולם מתוך עצמו. ואם בעולם יש רגשות, גם לו יש רגשות...
אבל זה אכן במובן שונה
אנונימי
הכוונה במוגבל שחוקי הפיזיקה שהוא קבע הם עלינו ולא עליו, הוא לא מוגבל לזמן לדוגמה
...אז הוא מוגבל או לא מוגבל...?
אנונימי
לא הבנתי מה אתה סובר
לא מוגבל* שיט
התבלבלתי
אה
lol
אוקיי
lol
אוקיי
הוא אוהב את כולם לדעתי אבל איכזבתי אותו. ואת עצמי.
אנונימית
כן ברור אחרת הוא לא היה מביא אותנו לפה
אלוהים אוהב את כל הילדים שלו, גם את הפחות טובים.
אני חושב שאין לו רגשות כמו שלנו.
או שיש לו "רגש"(משהו שאנחנו לא מבינים) דומה.
או שיש לו "רגש"(משהו שאנחנו לא מבינים) דומה.
אנונימי
לא מאמינה
אנונימית
את עם ישראל כמובן
אבל זה לא אהבה כמו שאנחנו מרגישים. זאת אהבה שקיימת פשוט
אבל זה לא אהבה כמו שאנחנו מרגישים. זאת אהבה שקיימת פשוט
אוהב אותנו אהבה אינסופית אהבה שלא תלויה בדבר! אנחנו הבנים שלו.
לא חושב את זה בטוח בזה וגם רבנים אומרים את זה.
אנחנו נקראים בנים בכורים להשם, מה הכוונה? המלאכים הם מאוד קדושים ומאוד אהובים בעיני השם והם נקראים בניו, אבל אנחנו הבנים הבכורים אותנו הוא אפילו יותר אוהב!
אנחנו חלק ממנו כך הוא יצר את הנשמה שלנו הוא אבא שלנו❤
לא חושב את זה בטוח בזה וגם רבנים אומרים את זה.
אנחנו נקראים בנים בכורים להשם, מה הכוונה? המלאכים הם מאוד קדושים ומאוד אהובים בעיני השם והם נקראים בניו, אבל אנחנו הבנים הבכורים אותנו הוא אפילו יותר אוהב!
אנחנו חלק ממנו כך הוא יצר את הנשמה שלנו הוא אבא שלנו❤
אותי *אישית* כנראה שלא. אני רק חוטפת חרא כל החיים (: את שאר האנשים הוא כן אוהב.
לא אין סיכוי לא עשה למעננו כלום חוץ מלהוליד אותנו ואז להתעלל קצת ולהרוג
כן,אלוהים אוהב את כולם לא משנה מה.
אם אנחנו העם הנבחר והאהוב למה כל הרוע נגדנו קיים בעולם
אחרת היינו מתים אז
כן הוא אב טוב ורחום למרות כל הקשיים שהוא שולח
לא מאמין
ככה הוא אמר לנו בצורה מפורשת, גם שמצבנו לא היה טוב (ראו מלאכי ב, א).
אנונימי
כן אחרת הוא לא היה שומע את תפילותינו
שתדעו שכן
באותו הנושא: