5 תשובות
העניין שלי בספר בדרך כלל, כאילו על מה הוא מדבר העלילה וכל זה..
כשמשעמם או פשוט כדי להעביר את הזמן, ולהכיר דמויות ועולמות חדשים בספרים זה כיף
אני נהנת מזה
אפשר לומר שזה החלק שאני הכי מחקה לו ביום שלי
פשוט לוקחים עם משעמם חוזרים לטלפון
אני אוהבת לקרוא, לא צריך מוטיבציה בשביל זה.