17 תשובות
שואל השאלה:
זה משעמם אתכן רצח
אנונימי
תחמיא לה באיזשהי צורה שהבוקר מואר כמוה או פשוט "בוקר טוב" והתעניינות באיך היא ישנה
"חיים שליימבוקר טוב יפה שלי נסיכה מהממת יהלום מחכה לראות אותך כבר חיים שליי"
אנונימית
תרשום לה בוקר טוב
תתעניין איך ישנת איך את מרגישה
"אי אלופת האלופים שכמותך יא מתכת אנגליה, זהב שבתוכי בוקר טוב חייםשלי"
איך ישנת?
#המהפכה נגד חוסר מהות
אל תכתוב "איך ישנת" זה סתם משעמם רצח ואין על זה מה לענות.
אתה יכול לכתוב נגיד
"בוקר טוב מאמי"
או
"בוקר טוב נשמה שלי מחכה כבר שניפגש שוב"
אנונימית
איך היה הפיפי שלך הבוקר?
כל התגובות פה לא מניעות שום שיחה, זה כמו סתם לכתוב "שלום"
הדבר היחיד שצריך זה נטו משהו שמפתח שיחה כמו שאלה או קטע מידע ששיתפת והיא תתעניין, משהו כמו בוקר טוב זה או יבש מדי או לא יפתח בשיחה
ברגע שתתפתח שיחה הכול כבר יזרום
בוקר טוב איך ישנת?
לא חייב לרשום
בוקר טוב וסטיקר מצחיק כזה לשבור תקרח
תמשיך את השיחה מאתמול
שאלה רנדומלית יהיה טוב
משהו כמו
אם היית דמות בסרט מצוייר איזה סרט זה היה?
שואל השאלה:
מוגזם רצח אנונימית חחח
אנונימי
תתעניין באיך היא מרגישה, מה היא עושה ותפלרטט
תכתוב לה היה לי הלילה סיוט ואז נזכרתי בך והיה מליגת חלום מתוק