7 תשובות
^^לאלאלאלא
הכל בסדר אהובתי, מותר לחרוג
תוודאי שאת אוכלת כמות שמספיקה בכל יום בבקשה3>
אנונימית
ברור!
זה גם תלוי מה אכלת לחרוג מותר
^^^^ מחזקת!
ממש ממש לא לאכול מחר פחות. תמשיכי כרגיל, יש ימים כאלו. לא חייב לדייק בצורה פסיכית, רק לאכול מאוזן, לפעמים קצת יותר לפעמים קצת פחות. הכל טוב ❤
כן, מותר לחרוג