7 תשובות
אם זה למשהו שיעזור למשהו שאת מרגישה אז בגדול לא
אבל לקחת יותר מידיי מבלי לדעת כמה צריך זה כבר לא טוב
שואל השאלה:
אחד זה יותר מדי?
אנונימית
לא
איזה כדור זה בשביל מה
שואל השאלה:
אנטיביוטיקה חשבתי שזה עוזר לשיעול וכאב גרון ועכשיו קראתי על זה ומסתבר שלא
אנונימית
שתהיי בריאה
כדור אחד לא יזיק לגוף אבל תשתדלי לא לעשות את זה שוב
תקראי לפני שאת לוקחת ותתייעצי עם אחד ההורים
אמא שלי הביאה לי היום אנטביוטיקה לכאבי שיניים וזה עזר ממש ואני מרגישה יותר טוב אבל רק כדור אחד.
שואל השאלה:
סבבה תודהה❤
אנונימית
בכיףף