התחברות הרשמה

הגיוני שאני קצת עצובה כי הילד שאני מאוהבת בו לא אמר לי כלום על התחפושת?

כאילו זה שטחי אני מודעת.
אבל אנחנו חברים טובים וציפיתי ממנו למשהו בסגנון.
הוא כן ראה ופשוט לא אמר כלום (עזבו את זה שהוא גם לא דיבר איתי בכלל)
ומלא אמרו לי על התחפושת שהיא יפה וזה אבל רק הוא לא וזה ביאס אותי. אוף
5 במרץ 2023, 13:08
התאהבותמצב רוחהתחלותעצבביישנות    
3 תשובות
כן
ד
דניאל פאנטום
כן, רצית לקבל ממנו יחס
אני סתם בחור.
כן הגיוני
❤
❤moonlight❤
באותו הנושא:
זה הגיוני שאני רוצה להיות עצובה?
הגיוני שאני מחכה כל יום לבית ספר מחדש רק כדי לראות את הילד שאני מאוהבת בו?
הגיוני שאני עצובה כי כולם מתחילים להכיר את המוזיקאי האהוב עליי?
הגיוני שאני חושב שאני הילד הכי יפה בכיתה שלי ?
הגיוני שאני עצובה כי חבר שלי לא שלח לי חג שמח/שנה טובה?
זה הגיוני שאני עצובה סתם בגלל מחזור?
זה הגיוני שאני לפעמים רוצה להיות עצובה?
גיליתי שהחברות הכי טובות שלי הלכו לסרט ביחד ולא הזמינו אותי הגיוני שאני עצובה?
זה הגיוני שאני מרגישה עצובה בלי שום סיבה?
זה הגיוני שאני עצובה יותר ביום השואה מהיום הזה?):
הגיוני שאני ממש מאושרת כי היום דיברתי ממש שיחה ארוכה עם הילד שאני מאוהבת בו?