הגיוני שאני קצת עצובה כי הילד שאני מאוהבת בו לא אמר לי כלום על התחפושת?
כאילו זה שטחי אני מודעת. אבל אנחנו חברים טובים וציפיתי ממנו למשהו בסגנון. הוא כן ראה ופשוט לא אמר כלום (עזבו את זה שהוא גם לא דיבר איתי בכלל) ומלא אמרו לי על התחפושת שהיא יפה וזה אבל רק הוא לא וזה ביאס אותי. אוף