3 תשובות
אני באותו מצב
גם אני רוצה ללכת למסיבות ואין לי עם מי
תלכי לבד, מקסימום תכירי שם
שואל השאלה:
אני בן..
אבל בחיים לא הייתי במסיבה אז זה בעייתי ובכללי לא כאילו מסיבה אני רוצה כזה על האש או מסיבות ביתיות כאלה אבל אין לי עם מי חחח
אני ממש מזדהה
אני לפני גיוס גם ממש אוטוטו
והייתי רק במסיבה אחת עם חברה כל התקופה הזו אבל לא נהניתי כי היא חרא מקום