6 תשובות
אם באלך כן
לא חייב.
אתה לא חייב
תלוי, אם מרגיש לך נכון אז כן
למתמטיקה נגיד כן הכנו כי היא עשתה מעל ומעבר בשבילנו
תלוי במידת הקרבה למורה.. לרוב נהוג מתנה כיתתית אבל אם לא מארגנים אז לא חובה
אנונימית