4 תשובות
תחזירי לה,פעם הבאה תלכו שוב למסיבה והפעם את תבריזי לה. קארמה איז אה ביץ
שואל השאלה:
היא הלכה לרחובות להזדיין עם חבר שלה(:
היא הלכה לרחובות להזדיין עם חבר שלה(:
אנונימית
איכס ז^נה
אולי את מכירה שם עוד מישהו?
אם לא תנסי להיות שם קצת לבד ותנסי להנות ואם לא כיף לך את יכולה לחזור הביתה
אם לא תנסי להיות שם קצת לבד ותנסי להנות ואם לא כיף לך את יכולה לחזור הביתה
באותו הנושא: