4 תשובות
תחזירי לה,פעם הבאה תלכו שוב למסיבה והפעם את תבריזי לה. קארמה איז אה ביץ
שואל השאלה:
היא הלכה לרחובות להזדיין עם חבר שלה(:
אנונימית
אולי את מכירה שם עוד מישהו?
אם לא תנסי להיות שם קצת לבד ותנסי להנות ואם לא כיף לך את יכולה לחזור הביתה
באותו הנושא: