11 תשובות
כי הם לא יודעים להפסיד
וואי באמת איזה מפונקים
זה שאתה ילד קטן לא אומר שאתה מסוגל להתנהג בפראות כאילו קצת כבוד בן אדם
גם בגיל 8 ^^^
ואם אין להם את הכלים זה מעיד על מי שמגדל אותם ומחנך אותם. זה תפקיד ההורים לעזור להם ללמוד להתמודד עם הדברים האלה בצורה בריאה ונכונה. אם זה לא קורה, זה אשמת ההורים. לא הילדים.
גם מבוגרים.
ולשאלה, בגיל הזה יש לחלק מהילדים נטייה לייחס חשיבות מופרזת אל משחקים פשוטים. כשגדלים פשוט רואים מפרספקטיבה שונה ומבינים כמה הכל חסר משמעות.
אבל ממש לא תמיד, ולרוב מבוגרים אפילו יותר קטנוניים.
שואל השאלה:
כן חח נגיד אני משחקת מחבואים עם אחיינית שלי ואז אני סופרת אותה פעם אחת אחרי 30 פעמים שלא הצלחתי
ואז היא אומרת שזה "לא נחשב" כי ספרתי סנטימר מתחת למקום הנכון .-.
אנונימית
הם יודעים- הבת שלי בת 3 וחצי סהכ והיא הכי ספורטיבית בעולם, היא מפסידה במשחקי זיכרון ולבסוף מחבקת ואומרת לי "אמא את ניצחת כי את חכמה כל הכבוד לך!" או כשאני נותנת לה לנצח היא אומרת לי "אמא את לא באמת משחקת" יענו יודעת שאני לא נותנת את כל כולי במשחק וזה מפריע לה ומעצבן אותה.. ככה שזה תלוי בילד וכמובן בחינוך שנותנים לו.
זה כי הם רוצים להוכיח שהם יכולים, את גדולה אז את כבר בפור עליהם אז מן הסתם הם מרגישים שהם רוצים להיות באותה רמה ובנוסף לזה ההפסד והניצחון גורמים להם להרגיש "רגשות של גדולים" וקשה להם יותר לווסת את זה מאשר מבוגרים, אז זה יוצא החוצה בצורה הזאת.
כן צריך ללמד אותם להפסיד, כי זה יקרה להם ואם הם לא ילמדו להתנהג בצורה נכונה זה יכול לדרדר..
אנונימית
שואל השאלה:
חחח זאת הבעיה שבדרך כלל אני לא :(
אנונימית
שואל השאלה:
גם בגיל 8?
אנונימית
הם ילדים קטנים. הם בתהליך שהם לומדים לווסת את הרגשות שלהם ולהתמודד עם דברים כמו הפסדים.
הם ילדים קטנים, זה הגיוני