15 תשובות
על מה את מדברת
קוראים לזה אהבה וגם לגויים יש את זה וגם לנוצרים
אנונימי
כן אבל תלוי עד כמה אתה מגדיר מגע
מה הקטע של דתיים להכריח את כולם לעשות רק מה שלהם מותר
הם רוצים מה אתה רוצה
הם רוצים מה אתה רוצה
שואל השאלה:
שומעים עוד שנייה הוא מוצצת לו בתחנה מה אהבה?
בת 14 אולי
שומעים עוד שנייה הוא מוצצת לו בתחנה מה אהבה?
בת 14 אולי
אנונימי
בסדר אז על תסתכל בעיה שלהם מה אני יגיד לך
שואל השאלה:
לא הבנתם רק רציתי לדעת אם זה נורמלי לא קשור
ברור שהמשכתי בחיים אבל כאילו זה לא נראה טוב
לא הבנתם רק רציתי לדעת אם זה נורמלי לא קשור
ברור שהמשכתי בחיים אבל כאילו זה לא נראה טוב
אנונימי
ממה שניתן להבין מנשאלת השאלה..
התופעה של זוגות מתנשקים בפומבי וכו'..
אני בהחלט מסכים איתך זה מעט לא נעים..למרות זה עיניין האישי..
התופעה של זוגות מתנשקים בפומבי וכו'..
אני בהחלט מסכים איתך זה מעט לא נעים..למרות זה עיניין האישי..
שואל השאלה:
כן אבל יש גם מגע ועוד מול כולם
כן אבל יש גם מגע ועוד מול כולם
אנונימי
אוקי אנונימי שקורא לעצמו אנונימית בשאלה.
וזה נורמלי ועדיף מאשר 20 ילדים
וזה נורמלי ועדיף מאשר 20 ילדים
אנונימי
מה הקטע של דתיים לא לגעת בבני/בנות זוג שלהם
זאת נקראת אהבה למה יש לכן בעיה עם זה אתם תעשו מה שבא לכם ואנחנו נעשה מה שבא לנו!
נכון יש אולי דברים שקצת מוזרים אבל נשיקות וחיבוקים בציבור זה לגיטימי לגמריי
זאת נקראת אהבה למה יש לכן בעיה עם זה אתם תעשו מה שבא לכם ואנחנו נעשה מה שבא לנו!
נכון יש אולי דברים שקצת מוזרים אבל נשיקות וחיבוקים בציבור זה לגיטימי לגמריי
מושפעים מהגויים.
אנונימי
מסכים עם האנונימי מעליי.
יאפ
אנונימית
אז אל תסתכלי זה עדיף מאשר המרחק המפגר הזה והחוסר חיבה של הדתיים (ומדברת אחת שבאה ממשפחה דתייה)
באותו הנושא: